Äntligen..

Igår var jag hos läkaren på sofia hemmet, och äntligen ska jag få en tid för operation. Han sa att jag skulle få vänta ytterligare 3-4 veckor innan jag får operera för att jag ska hinna få tillbaka rörligheten helt i knät. Men jag skulle få operera så snart jag kan det igen. Håller på att tränar gärnet på rehaben och skulle även få träffa en sjukgymnast från sofia hemmet. Efter operationen kommer jag att behöva gå med kryckor i kanske 3 veckor max, sen tar det ungefär 6 månader sen är jag ute och spelar på planen igen. Fan vad lång tid jag kommer inte hinna med att spela en jävla match denna säsong och det mina vänner suger jävligt hårt! Jag som hade köpt nya fotbollsskor och allt nu kommer dom bara stå och damma i ett  hörn "/. Och jag hoppas inte att någon tror att den kan ta nummer 10 för när jag kommer tillbaka ska fan jag ha det igen!

Idag har jag för övrigt muntligt nationella i engelska och det känns ju väldigt bra med tanke på att jag är grym på engelska. Jag är lika bra på engelska som min syster emma är på att sjunga ( vilket är jävligt dåligt! ). Kommer få ett hårt jävla IG. och imorgon har jag nationella igen i engelska och då ska jag skriva uppsats och det känns ju ännu bättre :S. Fy fan två stora IGn på två dagar är inte okej! Kommer typ behöva läsa hela engelska boken i dag "/. Håll alla tummar som går att hålla för mig idag och imorgon!




 You don´t know what you have, untill you miss it! <3

Kommentarer
Postat av: anne

lessen för din skull... men sista tåget har inte gått än..puss

2009-04-23 @ 14:36:04
URL: http://mormoranne.blogg.se/
Postat av: mimmi

känns som det ibland...

2009-04-23 @ 19:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0