Rolig grej ( ;

Det var ett tag sedan jag skrev men de är bara för att vårt tangentbord hela tiden hoppar över en massa bokstäver så pallar liksom inte ;D Men fick en grej av Kim som hon ville att jag skulle göra så om du inte har gjort den gör den nu! :D


10 saker du har gjort idag

1. Vaknat
2. Frukost
3. Åkt tåg
4. Varit i stan
5. Träffat Rasmus
6. Handlat en ny parfym på rusta 8)
7. Handlat en sak till Danielle
8. Varit på Willys
9. Spelat G5 på blip :D
10. Kollat på tv

9 Första

1. Första bästa kompis - Bahare (tror jag)
2. Första bil - Leksaksbil kanske?
3. Första kärlek - Felix ( :
4. Första husdjur - Prillan (?)
5. Första semester -  Dalarna(?)

6. Första jobb - Fotbollsskolan (a) HAHA! :D
7. Första köpta skiva - Hits for kids (?)
8. Första piercing - Öronen, vet ej när
9. Första konsert - (?)


8 senaste

1. Senaste alkoholdrycken - Vodka med fruktsoda

2. Senaste bilfärd - Hem från Willys med mamma och Kim ( :
3. Senaste filmen du såg - The Guardian
4. Senast ringda telefonsamtal - Morsan ( :
5. Senaste bubbelbadet - Måndagen den 30mars i Benidorm :D

6. Senast spelade CD-skiva - Lejonkungen :P
7. Senaste gången du grät - När jag fick veta att jag inte kunde spela fotboll på minst sex månader :'(
8. Senaste måltiden - Mackor ( ;

7 saker du har på dig

Björn borg, chinos, linne, blus, strumpor, bh, Kims keps

6 har du någonsin

1. Dejtat en av dina bästa kompisar - Nix
2. Blivit arresterad - Nix
3. Blivit kär vid första ögonkastet - Tror inte det :S

4. Fastnat med blicken i någons urringning - Det har jag säkert gjort men nog inte så länge :P

5. Sagt att du älskar någon utan att mena det -  Nej inte sedan femte klass
6. Busringt till någon -  Om jag har, hahaha :P


5 favoritsaker (utan rangordning)

Fotboll, Familj, Vänner, Nya saker (som är mina), chilla

4 personer du känner att du kan berätta allt för (utan rangordning)

Therese, Kim, Mamma (NÄSTAN allt :P) och Wilma ;D haha

3 val

Blått eller rött?-  Rött är gött! :D
Sommar eller vinter?- Alltid sommar! <3 
Choklad eller chips? -  Choklad såklart!


2 saker att göra innan du dör

1. Hoppat fallskärm :D
2. Jorden runt resa! ( ;

1 sak du ångrar

Att jag ställde upp att spela fotbollsmatchen med 93orna söndagen den 22 mars... :'(




4 personer du vill ska göra samma blogginlägg


Dom har redan gjort :P Som sagt har du inte gjort den gör den :D



XoXo <3


Kommentarer
Postat av: emma

va det fingrarna eller knät du skadade eller? ;P Uppdatera någon gång!

2009-04-21 @ 22:38:35
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0