Första inlägget..

Hejsan, det är mitt först inlägg och vet redan inte vad jag ska skriva :P men men vem har sagt att man måste ha något att skriva om haha. 
  Snart ska jag åka till benidorm som ligger i Spanien med mitt fotbollslag på träningsläger och jag håller på att spricka av längtan. Vi åker den 26 mars så det är lite mer än en månad kvar.  På träningarna nu har vi nästan bara styrka och löpning plus att vi har spinning på enjoy på onsdagar så vi kommer att vara så himmla starka och snabba tills säsonegen börjar igen, LÄNGTAR!
Nu ska jag jobba lite matte sen ska jag åka hem och plugga plugga plugga jag har as mycket med skolan nu så kommer inte få så mycket ledigt från skolan på lovet har några saker jag måste göra först.. "/ men men jag får skylla mig själv.  Ha det bra!

TJAOO! ( ;




En gammal bild, och jag är tyvär inte med ;D En gammal bild och jag är tyvär inte med ;D

Kommentarer
Postat av: Kim

2009-02-18 @ 18:56:18
Postat av: Kim

kul att ja skrev nåt också :P

haha vilket liv gumman?!

ja ska se till att du inte får komma me på nya bilden från Benidorm heller...inte på nån bild för då kommer ingen tro att du varit där..hahaha xD

skoja ^^



eller?!

2009-02-18 @ 18:58:14
Postat av: Anonym

Gud asså. Du som äger den här bloggen borde verkligen anmäla Kim! Sådär får man ju inte skriva, det kan faktiskt klassas som mobbing, och har ni inte sett friends reklamerna på TV nu!???? FY SKÄMS!!

2009-02-18 @ 21:20:06
Postat av: anne

välkommen hit gullunge.... puss

2009-02-18 @ 22:59:14
URL: http://mormoranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0