Skol DM

 Idag spelade vi skol dm i Åkersberga. Vi spelade mot tre andra gymnasium, Röllinge, Tibble och John Bauer och självklart vann vi alla matcher. Det var bara gruppspelet så vi kommer kanske få möta kims skola (Walthers gymnasium) i slutspelet sen, om dom går vidare förstås?! ;O
Efter matcherna åkte jag och mamma till Åkersberga centrum för att luncha, men vi såg inget ställe som lockade så vi gick ut igen.  Vi åkte och handlade sen åkte vi till kyrkbyn till sushi stället och köpte med oss mat hem, svin gott var det!! :D
Ikväll har vi träning igen och jag hoppas att vi gör något mer en bara styrka, har träningsvärk från tisdags träningen och har en lårkaka, inte kul! Nu ska jag plugga lite sen ta en powernap sen käka och sen träning mycket att göra men så lite tid... Ha det bra!

TJAA!!






Jag förra året, innan segern mot sätra (finalen) i st cuppen med 92:orna :D

Kommentarer
Postat av: hulligan morsan

just pose...

2009-02-21 @ 01:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0