Sliten,

Igår jobbade jag med pappa igen och skottade snö hela dagen. Efter åtta timmars hårt arbete åkte vi hem för att fira mamma som fyllde år :). Senare på kvällen hade vi möte med fotbollslaget som bl a handlade lite om spanien, träningskläder mm. Vi åkte sedan hem igen och käkade lite mat och massor av kakor och bullar ; ). Jag gick och la mig ganska tidigt för var så trött, hade ju vart uppe sedan tio i sex :P.

Idag har jag inte gjort så mycket. Vi var och handlade en antennsladd till tvn och yoghurt och bär så jag kunde göra smoothie. Jag gjorde den direkt när vi kom hem medan Kim fixade tvn. Jag hade i hallon, banan och björnbär, as god vart den :D. Nu ska jag äta as god mat sen ska har jag fysträning, men innan det ska vi åka hem till Emma och se hennes nya lägenhet : ). Ha det bra!

Tjingeling!

Mamma och Danielle igår :D <3

Lova och Danielle igår : ) <3

Min as goda smoothie! :D

Kommentarer
Postat av: anne

mmm den va god...vi vill ha mera...

2009-02-27 @ 00:21:09
URL: http://mormoranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0