Sömnbrist..

Jag lider nog av allvarlig sömnbrist.. Varje dag jag kommer hem från skolan sover jag varje gång jag har en ledig stund sover jag, jag sover fan jämt. På tal om trött, i morse var en sån där dag som man skulle vilja ligga kvar i sängen och sova hela dagen. Fast det brukar jag vilja göra alla andra dagar också men i dag var jag extremt trött. Men efter mycket tjat tog jag mig upp ur sängen. När jag sedan kommer hem från skolan gissa vad jag gjorde då?! jo jag SOMNADE...jag fattar inte jag sover hela tiden.
 
Idag hade jag btw idrottsprov och det gick faktids ganska bra.. Skönt att avsluta dagen med ett prov som det gått bra på och sen gå direkt och få lov :D. Gud vad skönt med lov! Jag ska försöka ta igen lite skolarbete och självklart sova... ;D  haha!
Nu ska jag kolla på tv och käka lite popcorn sen ska jag nog gå och sova är ganska trött. ;) Ha det så bra så länge för det ska jag ha! :D

Tjingeling!




Asså så himmla söööt!!! :D (typ som jag :P)

Kommentarer
Postat av: anne

mmm, där var du inte gammal, puss

2009-02-21 @ 01:02:27
URL: http://mormoranne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har inte kollat upp om du kanske har en sjukdom eller nått? Nån ådra i hjärnan som skickar signaler till kroppen att sova, det finns ju en sådan sjukdom? Och den kan bli värre med åren. Kolla det du ..

2009-02-21 @ 01:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0