Tyngsta söndagen på länge..

Idag hade vi träningsmatch mot Åkersberga. Vi spelade det blev lika men vi borde ha vunnit, men det var ju trots allt första matchen och ganska många är sjuka. Klockan tolv ungefär slutade matchen och då kommer mamma in i vårt omklädningsrum och sa att jag och Kim skulle skynda oss för vi skulle ut och jobba med pappa. Vi fick skynda oss hem och kasta i oss mat. Sex hela timmars långt och hårt arbete, vi skottade snö i sex hela timmar kan ni fatta vad jobbigt?! Och kan ni förstå vad skönt att komma hem och duscha och sen få gå och sova... Men det är inte slut på skottandet inte.. vi ska ut i morgon bitti också klockan halv sju börjar vi så måste gå upp klockan kvart i sex, JIPPI!! Sjukt jobbigt är det ska ni veta men jag tjänar ju pengar på och dom får jag dagen innan vi åker till Benidorm så det är ju najs. Det är bara 31 dagar kvar tills vi åker till Benidorm och längtar sååå!! Nu ska jag äta något och chilla lite sen ska jag gå och lägga mig för annars orkar jag inte jobba i morgon ; ). Ha det bra!



Byeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0