blablabla

Se upp Spanien för snart kommer Frejpan och röjjer! :P. Om 8 dagar åker vi till Spanien, det är helt sjukt vad fort det går, och jag längtar såååå!  Jag måste hinna med ganska mycket innan vi åker. Jag måste växla pengar, köpa bikini, en ny väska, skor och lite annat shit :D och jag måste sola en eller två ggr till :P. Kommer inte ihåg vad hotellet och de heter men kan lägga ut en bild senare :D.
Imorgon ska jag spela skol dm, fan vad kul det ska bli. Det är borta i rissne och vi ska tydligen spela två matcher :D om vi vinner där gå vi typ vidare till slutspel : ).  Det börjar typ nio så vi får typ åka bli dit, gött att slippa åka buss och tåg! :D
Nu har jag naturkunskap, fan vad roligt! Inte*. Men måste kila. Peace out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0