fanfanfanfan..

Jag kan inte beskriva med ord hur jävla arg och ledsen jag är.. I söndags när jag spelade med 93orna skadade jag mitt knä. Vi har varit på Danderyd och på täby närsjukhus och röntgat och idag fick jag svaret.. mitt främre korsband är av och kommer att vara borta från fotbollen hela säsongen. Fy fan! säger jag bara, hur fan ska jag överleva?!  Jag har aldrig varit borta så jävla länge från fotbollen och det är fan tveksamt om jag kommer att klara av det.. Jag vill bara spola tillbaka tiden och tacka nej till matchen.  FAN! varför ska jag alltid ha en sådan jävla tur med allt?! Vad fan ska man göra när man får veta att man inte får göra det man verkligen lever för på typ ett halvår?! Plus att det hände på en jävla träningsmatch, en vändskapsmatch liksom hur jävla kul är inte det liksom. Jag har verkligen tränat hårt och kände att jag skulle göra min bästa säsong ever i år men nej nu har mitt jävla knä pajjat! Kommer att få operera knät så dom kan fixa mitt korsband och kommer att behöva gå på täby rehab center tre gånger i veckan. Jag saknar redan fotbollen så jävla hårt och det har bara gått några dagar..








Btw,
 så åker vi till Spanien imorgon. Klockan elva ska jag och Kim vara hos tessan för vi måste in till stan först och hämta Kryddan fårn jobbet sen bär vi oss iväg till flygplatsen i Skavsta. Kommer att försöka uppdatera blogen under veckan med lite bilder och shit för mina datanördar till systrar tar med sig sina datorer. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Melki

Så lessen för din skull... :-(

Du får passa på att skaffa dig en schysst bränna i Spanien i alla fall.

Puss!

2009-03-26 @ 08:23:36
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja sa ju till dig när john ringde att du redan hade ont i foten å ibland kanske man ska lyssna på kroppen?!

2009-04-03 @ 23:51:48
Postat av: emma

Asså fan vilka tråkiga syskon jag har som inte uppdaterar sina bloggar!!!

2009-04-05 @ 22:49:49
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0