fredag..

Yeeees! Äntligen fredag, fan vad skönt ! Idag ska jag kanske in till stan (det beror på om kim pallar åka med) och köpa en ny percing på punk shop :D. Det har snart gått sex veckor så får snart byta : ). Ikväll är vi bort bjudna till Bodil och Marline. Vi ska käka där och kolla på let´s dance tror jag :P. Men först ska jag nog ut och gå en sväng och köra lite situps, tror jag har inte riktigt bestämt mig än, kanske tar en powernap också :P. Imorgon har jag match mot Boo, längtar. Innan ska jag kolla på herrarna när dom spelar :D. Senare på kvällen ska jag kanske ragga upp någon som vill gå på bio? :D Men nu måste jag plugga lite min lektion börjar snart, ha det bra!




HAHAHAHAHA! Asså så jävla skön! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud, inte raggar du väl upp främlingar för att gå på bio? Jag hoppas verkligen att det inte är sant, för det chockar mig när jag läser det. Har du inga riktiga vänner? Usch och fy, nej du, ragga inte upp okända människor, man vet hur visa kan bete sig!

2009-03-06 @ 15:36:43
Postat av: Anonym

Vem är Bo är det en kompis? Jag känner bara till laget BOO? Har jag fel? Oj Svampbob? Tyckte du sa att du gick i gymnasiet? Ljuger du kanske bara? Stavar taskigt och ljuger, kanske borde du verkligen söka hjälp... Och vad gäller raggningen så borde du lägga ner den, VET DU hur mycket konstiga människor som finns där ute? Och killar är bara ute efter en sak, ger man dom lillfingret så tar dom hela handen :S



Var på din vakt, det är allt jag säger...

2009-03-06 @ 23:50:32
Postat av: Kim

orka vara dej, låt min syster vara och skicka din adress i kommentarerna istället så får vi se hur du skriver!!!

2009-03-07 @ 14:24:29
URL: http://rundsombollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0