Ryan Sheckler <3

Igår gjorde jag inte så mycket. Jag var iväg till ip och dömde flickor 96 träningsmatch. Sen kollade jag typ bara på tv men inte på vilket program som helst utan på "Life of Ryan". Det handlar om Ryan Sheckler skateproffset. Han är så jävla grym på skateboard han blev proffs när han var 13 år ( nu 18 ) dessutom är han så jävla snygg! Helt sjukt jag smälte typ :P haha. I think i´m in love.. :D .

Senare på kvällen var jag Robbin och Kim ute och motionerade. Jag och Robbin började sprinnga en bit och väntade sedan in Kim som power walkade :P. Riktigt glad och stolt att vi fick med oss Robbin. Det var faktiskt hans idé :D. Nu ska jag gå ner på lektionen sen ska jag till tandläkarn : (. Ha det gött!



       Så jävla snygg <3


 Syskon! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

I think i´m in love...?? Är du allvarlig?

Han är bara en vanlig kille som råkar åka skateboard, hade han inte varit känd hade du säkert inte tyckt att han var snygg? Lilla gumman, du borde ha lite mer realistiska drömmar, såg dig i tidningen här om dagen där det stod att du ville bli fotbollsproffs och rik + att du nu är kär i en kille på skateboard från USA? Hur hade du tänkt att bygga upp ditt liv? Plugga ordentligt så du får ett bra jobb för du kan inte leva på dina drömmar...



uppdatera oftare :)

2009-03-10 @ 10:40:52
Postat av: mimmi



men orka att du håller på.. sluta gnäll på mitt liv din idiot, vad har du själv för jävla liv som sitter och lägger en jävla massa idiot komentarer... lägg din tid på något vettigt istället. Och om jag tycker att han är snygg orka att du bryr dig!



SKAFFA ETT LIV!

2009-03-10 @ 12:20:52
Postat av: Cecilia

Helt rätt mimpan!

låt hon/han fortsätta läsa din blogg, det höjer bara din statestik :)

2009-03-10 @ 12:49:45
URL: http://cillsson.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-10 @ 13:01:04
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: emma

mimmi, gå inte på det där från mie. visst att det inte behövs lika mkt poäng som på dom andra sidorna, men dom andra sidorna ger mer poäng för sina saker, och dom har större utbud av grejer.



Söta bilder på danielle i senaste inlägget :)

2009-03-10 @ 16:59:02
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0