Sista dagen..

Idag är det den sista dagen på lovet och imorgon börjar skolan igen, jag längtar verkligen. Det känns som om det var i fredags vo fick lov fast det var ju faktids för en vecka sen. Fast det är klart jag har ju inte gjort så mycket så det kan vara därför. Jag har bara tagit det lungt och spelat match och haft träning. Sen har jag ju också jobbat lite och vart barnvakt till Danielle. JOO! Igår klippte Kim lugg på mig :D. Det är kanske inte det snyggaste, men men det växer ju snart ut igen hoppas jag :P.
  Om exakt 25 dagar vid den här tiden är jag i Benidorm : ). När vi är där måste jag hitta en Fabregas tröja helst med Spanien, men en Arsenal går också bra. Bara jag hittar en annars vet jag inte vad jag gör vill så gärna ha den! :D
Nu ska jag kolla på Beck sen ska jag gå och lägga mig för det är ju skola imorgon, tyvär! : ( Ha det bra!


TJOOOOOO!

Cesc Fabregas <3

Kommentarer
Postat av: anne

berätta lite hemlisar som jag inte vet..... go natt puss puss

2009-03-02 @ 23:18:21
URL: http://mormoranne.blogg.se/
Postat av: Mimmi

What(?) :P

2009-03-03 @ 11:41:23
Postat av: Anonym

Du vet att din stavning är lite ranglig, du kanske borde kolla upp det. Kanske har någon sorts sammankoppling med det där eventuella felet i hjärnan som gör att du sover hela tiden? Sånt är viktigt, för du vill väl växa upp och bli en bra tjej i framtiden? :)

2009-03-04 @ 14:37:58
Postat av: Anonym

Ja, den är faktiskt lite dålig.

Ja menar, faktiskt stavas så som jag stavar och inte faktids?? Kanske borde du söka hjälp i skolan?



Uppdatera oftare, roligt att läsa :)

2009-03-05 @ 09:49:03
Postat av: mimmi

okej, men palla stava rätt :P vem bryr sig ;D okej kan försöka har du en blogg kanske? : )

2009-03-05 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0