snabbt inlägg..

Idag har vart en ganska chill dag. Jag har köpt nya skor en ny bikini och en ny väska. Sedan har jag färgat mitt hår, det ska vara mörkbrunt men jag vet inte riktigt :P. Det var Liza som färgade mitt hår, efter det fikade vi och lekte lite med lilla Lova som ska sova hos farmor Liza idag . Jag vet inte än om jag kan spela i morgon men kommer att ta med mig saker och testa :D.  Jag har suttit nu i nästan två timmar och försökt att fixa med bloggen men hela tiden när jag ska spara och shit laggar datan och stängs sidorna ner : (. Jag får fixa det i morgon. Nu ska jag gå och lägga mig så peace out!

Mina nya skor.                          Min nya väska.                        Min nya bikini.
                  


Lilla Lova hos farmor, sötnos ( :

Kommentarer
Postat av: emma

Jättefin bikini du valde :)

2009-03-21 @ 10:42:39
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: mimmi

tack, ville först ha den blå men bikini trosorna till den var tydligen slut:/

2009-03-21 @ 22:34:36
Postat av: mimmi

tack, men hade velat ha den blå vita men trosorna var slut till den :/

2009-03-21 @ 22:36:11
Postat av: mimmi

ojjj, :P haha

2009-03-21 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0