Tack för den sis..

I tisdags innan träningen när jag och Kim skulle gå igenom snurrgrinden gick jag före och skulle skämta lite med henne. När jag gått igenom tog jag tag i grinden så han hon inte kunde gå igenom, våldsam som hon är ska hon ta i så jag måste släppa. Och självklart i det ögonblicket Kim tar i släpper jag greppet för att gå in i omklädningsrummet... Jag får en väldigt hård smäll i huvudet precis vid ögat/tinningen. Det gjorde jävligt ont ska ni veta.  Efter träningen mådde jag ganska illa men tänkte inte på att det kunde ha något med smällen att göra. När jag gick och la mig mådde jag fortfrande väldigt illa och tänkte att jag skulle försöka att spy men orkade inte klättra ner från sängen igen :P. Klockan halv två vaknade jag och skyndade mig upp ur sängen och in på toan. Där satt jag i typ 10 minuter, jag gick och la mig igen och kände mig lite bättre. Jag vaknar igen halv fyra och upprepar samma sak igen. Jag orkade inte klättra upp i sängen igen ifall jag skulle behöva gå ner igen, så jag gick och la mig på soffan. Klockan sju ringde min klocka för jag skulle ju upp och spela skol dm men mådde för dåligt  så fick ringa och säga att jag inte kunde : (. Jag berättade för mamma om smällen och det var då vi fattade att det nog var en hjärnskakning. Onsdagen var ingen bra dag för mig, jag spydde jag, mådde piss, var helt borta, kunde inte äta någonting och jag missande skol dm.. : ( Kan det bli värre?

Igår (torsdag) mådde jag helt klart bättre, jag spydde inte men hade nästan hela tiden huvudvärk och magknip. Jag fick i alla fall i mig lite mat och har varit mycket piggare. Jag hoppas att det blir en bra dag idag för jag vill gärna bli frisk så jag kan spela matchen på lördag. Annars blir jag knäpp, om jag inte kan spela den kommer jag ha varit utan fotboll i fem dagar och det är inte okej.
ojj, det här var nog mitt längsta inlägg, och ändå var det inte så speciellt långt :P haha, men nu måste jag gå och sova får inte vara vaken när pappa går upp som är typ om 3 h och 15 min :D God natt!


Min värk gick bort för ett tag när jag kollade på det här underbara och söta bilderna på Danielle.. <3

         

    


 Så jävla söt bild!


Kommentarer
Postat av: anne

Stackars liten, gå inte via snurr grinden, en farlik leksak för er = )... vilka fina bilder, varför har inte jag sett dom förr....puss...

2009-03-20 @ 09:28:12
URL: http://mormoranne.blogg.se/
Postat av: mimmi

för att dom är ganska nya och dpm har vart på min mobil :P

2009-03-20 @ 22:26:17
URL: http://fotbollsfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0