Tisdag.

Just nu sitter jag i datasalen i skolan och har samhällskunskap det är ganska uttråkande för jag är klar och har nu ingenting att göra. Idag har vi bara samhällskunskap hela dagen, men det funkar för det är inte så mycket att göra. Igår var jag hemma hos Emma och Danielle hela dagen, eller ja fram till typ sex tiden.  Danielle var/är sjuk och sov typ hela tiden, hon är ju så himmla söt!


                   
Sötnos                                       Danielle somnade i Kims knä : )






Btw. Om du inte har något vettigt att komentera så komentera inte alls, det är ingen som tvingar dig att läsa min blogg så sluta störa dig på den!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

kommentera stavas med två m. Så du vet .. sen ville jag bara påpeka att angående föregående inlägg så tror jag inte längre på att du är tonåring. När jag var typ 9 år gammal var jag också kär i kändisar. Du fattar väl att du aldrig kommer att få honom?? Känner att det är lite tragiskt när du inte verkar ha några kompisar, och inte heller några pojkar i ditt liv.

2009-03-10 @ 13:37:28
Postat av: Anonym

fuck off ugly är rätt starka ord, du måste verkligen känna hat och vrede, är du ofta ilsken? Känner du att de onda tankarna är ett problem borde du prata med någon innan du skadar dig själv eller andra. Och beträffande ordet ugly...Hur vet du att jag är ful inte har du sett mig, men du kanske skulle vilja? Är du en sådan som träffar folk via internet? En liten oönskad flicka som inte kan skaffa vänner i riktiga möten. Är du blyg personligt? Bjud ut någon mysig kille i plugget så ni lär känna varandra på riktigt!



En sak till... Himmla stavas himla(alltså med ETT m)



:)

2009-03-10 @ 22:35:58
Postat av: mimmi

ååå nej du har listat ut min riktiga ålder, fan! lova att inte säga det till någon?! LOVA!



Fy fan vilket liv du har jag tycker riktigt synd om dig. Om jag vill stava komentera med ett m så gör väl jag det eller himmla med två vem fan bryr sig din jävla ord bajsare. men titta jag stavade fel igen, jävla stavas ju igentliget djävla. shit jag måste verkligen få träffa dig så jag lär mig stava ordentligt!



Du är ju också rätt så mogen som vågar skriva vem du är, nej men juste det vågar du ju inte, CHICKEN!

2009-03-11 @ 13:10:52
Postat av: mimmi

passa dig så att jag inte gör ett hem besök hos dig i roslags näsby!

2009-03-11 @ 13:19:32
Postat av: Anonym

passa dig så att jag inte gör ett hem besök hos dig i roslags näsby! Jag vet mer än du tror!

2009-03-11 @ 13:19:53
Postat av: anne

hej mimmi det är dina punchia syskon...puss

2009-03-11 @ 13:44:24
URL: http://mormoranne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mamma din PARTYPOOPER!

mimmi beroende på va man menar me jävla så stavasdeme d först.. Djävul stavas så men jävlar stavas så...

och roslags näsby bor ja inte haha utan exakt på samma adress som dej ;)

2009-03-12 @ 00:47:20
Postat av: mimmi

nej mamma säger att det stavas så :P haha

ja och du är ett pucko emma med

2009-03-12 @ 12:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0