Trött..

Just nu sitter jag på Livskunskapen och vi ska skriva ett PM om identite och vi ska utgå ifrån filmen American history X. Det är väldigt tråkigt ska ni veta. Just nu har vi så jävla mycket i skolan och allt ska typ vara klart i morgon. Vi har tre labraporter var av två as långa Pm:et plus att vi typ har  muntlit prov i mårgon i kemi, fan vad kul! Jag kan inte fatta hur våra lärare kan ge oss så jävla mycket till en dag vi får liksom inte ens tid till att andas typ, helt sjukt.
När jag slutar klcokan två ska jag åka och träffa johanna. Jag vet inte vad vi ska göra än men det blir kanske en fika eller nått kul : ). Sen måste jag hem och käka sen har jag ute träning :D.
Om exakt 21 dagar vid den här tiden är jag påväg till Spanien!!
SES!


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt med så mycket i skolan men det är bara att kämpa på! Men lilla gumman, stavningen är inte på topp så kanske är det bra att ni skriver så mycket så du lär dig :)



2009-03-06 @ 09:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0