äntligen!

Yees! Idag kom mailet jag har väntat på i typ 1 och ½ månad nu. Det var från atrokliniken. Jag har fått en tid till operation, den 9 Juni ska jag till sofiahemmet och träffa en sjukgymnast som ska förbereda mig för operation. Sen ska jag ev. tillbaka dit igen den 18 Juni för att operera. Men jag hoppes att jag kan få en tidigare tid för jag ska jobba på fotbollsskolan och tjäna fett med stålar och sen är det  faktiskt ganska långt till den 18:e. Jag är ju redan nu klar för operation och om jag väntar till den 18:e tar det ännu längre tid tills jag får spela ingen. Men mamma ringde dit så dom avbokade typ tiden för att se om någon annan läkare kunde oprerea tidigare så har typ ingen tid spikad än. Men jag antar att om jag inte kan få en tidigare tid så får jag väl ta tiden den 18:e i alla fall. ¦ (
Fan, jag hoppas att jag får en bättre tid! Om jag har tur så ringer någon annan som också ska operera och har en tidigare tid och avbokar sin tid p ga sjukdom eller något annat. Hoppas, hoppas, hoppas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0