Helvete!

Helvete, helvete, helvete! Vi kommer bara längre och längre ner i tabellen och det finns ingenting jag kan göra... Jo jag kan peppa och få tjejerna att tagga till men det gör jag redan och vi är taggade och  peppade till varje match, felet är bara att vi inte kan göra mål. Jag kan inte förstå vad som är så svårt, sen släpper vi in alldeles för mycket mål! Idag spelade vi mot Skå och vi förlorade med 5-1 och det är fan pinsamt! Då menar jag inte att dom är dåliga utan jag fattar inte hur vi kan släppa in såmycket mål! I alla andra matcher mot dom har vi spelat as jämt, det gjorde vi i och för sig idag med men vi gjorde inte mål medans dom gjorde det. Men fan vad fult dom spelade fula efterslängar, tacklingar och tjaffs både bland spelare och föräldrar. Asså på läktaren var det typ tredje världskriget. Asså om jag hade ork så hade jag skrivit om allt tjaffs lite mer men det var alltså tjaffs i princip hela matchen om typ att dom tycket att vi körde ett sånt fult spel,och det är klart det vi var ju inte helt felfria men vi försökte ju i alla fall spela fotboll. Kan säga så här när Kim var påväg till omklädningsrummet komen pappa från Skå fram till henne och sa: Du ska passa dig, för att om jag träffar på dig och din pappa på stan så ska jag fan spöa upp er!  Och då var det en vuxen typ 45+ som sa det  till en 18 åring, och dåbörjar man ju undra om han har något innanför pannbenen..?! Ja som sagt det bråkades en hel del..
Annars har jag inte gjort så mycket glassat lite i solenoch bara tagit det lugnt, rätt skönt faktiskt. Hoppas på att det blir lika skönt väder i morgon! Och morsan grattispå morsdag! :D


 Så här hade man lätt velat göra idag på matchen på den där jävla gubben!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0