Billigt är bäst!

Nu var det ett tag sen igen jag skrev men pallar liksom inte skriva på våran data hemma för vårt "tangentbord" suger! Jag och pappa var påväg att hämta Kim i centrum när mamma ringde och sa att Emma behövde åka in till Danderyd med Danielle. Hon  hade slagit i ögat i bordet typ så pappa droppade mig hos Emma så nu är han och kör dom. Då kom jag på den brillianta iden att så kan jag ju passa på att skriva lite i min blogg på Emmas data som då är något bättre än vår ( ;. Idag har jag mamma och pappa åkt lite veterantåg var kanske inte det roligaste jag gjort men det var rätt chill. Sen var vi till "outletten" där prylcenter låt förut och shit vad billigt det var där. Vi köpte 14 klädesplagg där (underkläder, strumpor, t-shirts,byxor) för endast 320 kr tror jag att det var och det är fan bra! ( :

Ikväll ska jag vara med Kim, tvillingarna och typ Högen kommer typ bara att chilla, Ida ville typ köra monopol :D. Najsigt värre! Nu pallar jag inte skriva mer :P men skriver väl mer kanske nästa gång jag kommer hem till Emma om jag lyckas att slita henne ifrån sin älskling... och då pratar jag inte om Danielle ( ;



Finns inga ord!





Mosters älskling!


Kommentarer
Postat av: monopol

puss mimmi :)

2009-05-23 @ 16:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0