när det är som värst..

I söndags hade vi hemma match mot Reymers vi vann den matchen med 2-1. Vi hade några frilägen som vi borde gjort mål på men men.Vi gjorde i alla fall 2 skit snygga mål, En frispark till höger starx utanför straffområdet som förväntades att gå in i smeten men kim la en kylig bredsida förbi muren, till tessan som lätt sköt in deni mål, och sen kryddans stenhårda skott utifrån väl placerad vid vänstra stolpen , väldigt snyggt! Själv så var jag linjedomare och så skötte jag matchklockan. Jag blev tårögd när jag gick där på sidan av planen och såg dom andra spela. Det börjar bli så sjukt jobbigt att kolla på nu, har liksom inte spelat på snart två månader. Och det blir ju liksom inte bättre av att jag aldrig får det där jävla brevet från läkaren om tid till operation. Det tar ju bara längre och längre tid tills jag får/kan spela igen. Jag hade ett mål att vara tillbaka, så att jag eventuellt hann med att spela en kort stund av sista serie matchen men det lär jag ju inte hinna. Min kompis som går på samma rehab som jag har gått där i ett år nu och det tänker fan inte jag göra!

I söndags efter matchen var Sam (han som äger lägenheten vi vill hyra) här på besök och han har ju inte velat hyra ut 4an förrut men han har typ kommit på att han inte kommer att få den såld. Mamma och Sam började i alla fall prata och sedan gick han och hämtade nycklarna till lägenheten. Han visade oss hur det såg ut och det var ju helt perfekt, vi har redan bestämt vem som ska ha vilket rum osv. Köket och badrummet var dock inte klart men han sa att vi kunde få bestämma hur köket skulle se ut om vi ville, och i badrummet var det bara toaletten som saknades men annars var det as bra! Vill flytta nu! :D Sam ska komma hit ikväll så då får vi nog veta om vi får flytta eller inte. Håll tumarna!



Inkilningen - Batwoman

Den ena får lyckan, den andra får kryckan.





Kommentarer
Postat av: anne

lilla gumman... lite jobbigt är det men sen när det är opererats då jävlar..får dom akta sig alla motståndare... vi håller alla tummar som går..svar i helgen... puss

2009-05-06 @ 14:33:07
URL: http://mormoranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0