Friday!

Sitter i skolan och väntar på att min lektion ska börja 14.00. Hade nyss prov i företagsekonomi. Det kunde gått bättre så jag kommer nog att få kompletera någon uppgift. Sen har jag engelska och då har jag nationella muntligt men har jag hört att det inte ska vara så jätte svårt?!
Efter skolan ska jag åka till Öb i arninge och lämna in ett cv för måste fan skaffa mig ett jobb nu!!!! Sen ska jag hem och det finns en liten, minimal chans att jag KANSKE pluggar lite. Har ändå inget speciellt för mig idag kanske ska sova hon Therese men hon slutar jobba vid 9 så vi får se.

Imorgon är det serieprämiär mot Täby, TAGGAT!! Efter matchen ska vi ha ett spelarmöte i bastun, sen blir det käk och Tegel för 18+. Kul att man tillhör gänget 18+ så att man kan dra med dom andra till Tegel sen istället för någon jävla sunkig hemmafest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0