Påsklovet.

Kul att mitt lov är slut nu, börjar skolan igen imorgon. Det är liksom nu som alla andra har lov, men som tur är så ska dom som jag umgås mest med jobba eller bort. Det här lovet har verkligen varit onödigt igentligen, det känns som att jag bara vart sjuk i en hel vecka eftersom alla andra har gått i skolan. Fast det här lovet har ändå suttit väldigt fint för jag har sovit så jäkla mycket och det har jag behövt.

Imorgon börjar som sagt skolan igen och jag känner mig inte speciellt taggad. Fats nu är det fan inte långt kvar till alla tar studenten och vi går ut tvåan. Det ser jag mycket fram emot. Men jag vill fan inte ha mina betyg, dom kommer jag nog att bränna..


Nu vill jag ha sommar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0