Snoppblomma..

hmm, vad kan jag mena snoppblomma..?! eller ska jag säga kondomblomma..

Robbin fick i alla fall en kruka med jord i som han direkt skulle börja vattna. Han skulle vattna tills "växten" växt klart. Han började vattna och sakta men säkert började då den här  så kallade växten att växa. Det såg lite ut som en bubbla i början så vi anade lite vad det skulle kunna vara, men var typ rädda att den skulle spricka.. Han dränkte typ krukan med vatten och ju mer vatten som fylldes på desto större blev växten. Efter ett tag stod det i alla fall en kondom rakt upp ur krukan.. hahaha.. Den var också tydligen hemmagjord så det var ju ganska bra gjort! Kul var det i alla fall! Det var ju inte sådär jätte väntat att en kondom skulle ställa sig rakt upp ur en kruka fylld med jord liksom. En sån blomma ska jag lära mig att odla!




HAHA! Grattis Bobban! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0