Hej jag har inget liv... :P

Bästa veckodagen: Fredag!
Humör: Trött men taggad!
Favoritgodis: Det mesta :P
Är det nåt du absolut inte äter: Nått äckligt..
Kläder just nu: Chill kläder ^^
Musik just nu: Leona Lewis - Yesterday är på..
Favoritsaft : Svartvinbär
Dagens längtan: Träningen
Hur många kuddar sover du med:
3-5st
Spelar du nåt instrument: försöker :P
Dagens frisyr: Fläta och mössa
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart jag gör!
Har du några homosexuella vänner: Om jag har..hahah
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ablsolute!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Bio eller promenad: Båda!
Dagens borde: Plugga
Dagens  fundering: Hur orättvist livet kan vara.
Snarkar du? Nix.
Rädd för insekter? Vissa.
Det här är jag bra på: Sova!
Vad vill du jobba som? Har ingen aning?! Polis kanske..
Chips eller godis? Båda
Skriver du dagbok? Ibland
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Fyra hål i öronen, tung- och navelpercing, ska tatuera mig i sommar!
Hur många syskon har du? Många! :)
Är du rädd för blod? Kanske inte rädd, men inte direkt trevligt..
Anser du att du är stark? Ibland.
Röker du? Jag är dum i huvudet, ja..
Snusar du? Kan hända..
Använder du knark? nej
Kaffe eller te? Båda
London eller Paris: Paris kanske :)
Favoritfärg: LILA!! <3
Född: Ds. (?)
Nationalitet: Svenne jaaooo! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0