fuck skolan

jag hatar skolan. jag går inte ens dit längre, bara på musikalen. det är de ända som är kul. har ingen motivation till att ta mig till skolan och stanna där. det är inte bara att det  är så jävla tråkigt utan det är svårt också. jag fattar typ hälften av det vi gör och sen kan jag inte koncentrera mig. det är för stökigt i klassen men  säger man till dom att vara tysta blir det bara värre. jag orkar inte gå i skolan mer vill bara ta studenten men det känns också så jävla onödigt för har pissbetyg. vill hoppa av men det känns också så jävla onödigt för tar ju trots allt studenten i sommar. FAN! hatar skolan. jag ska nog skita i allt och ta studenten sen får jag läsa upp mina fucking betyg eller dom jag behöver till det jag ska bli i alla fall. men jag orkar inte ta tag i det. FANFANFAN, kan jag inte bara ta studenten imorgon?
är det de här man kallar skoltrött?
jag hatar skolan. jag går inte ens dit längre, bara på musikalen. det är de ända som är kul. har ingen motivation till att ta mig till skolan och stanna där. det är inte bara att det  är så jävla tråkigt utan det är svårt också. jag fattar typ hälften av det vi gör och sen kan jag inte koncentrera mig. det är för stökigt i klassen men  säger man till dom att vara tysta blir det bara värre. jag orkar inte gå i skolan mer vill bara ta studenten men det känns också så jävla onödigt för har pissbetyg. vill hoppa av men det känns också så jävla onödigt för tar ju trots allt studenten i sommar. FAN! hatar skolan. jag ska nog skita i allt och ta studenten sen får jag läsa upp mina fucking betyg eller dom jag behöver till det jag ska bli i alla fall. men jag orkar inte ta tag i det. FANFANFAN, kan jag inte bara ta studenten imorgon?
är det de här man kallar skoltrött?

Kommentarer
Postat av: Melker

Ja, det är det som kallas skoltrött... men gå dit och sitt av tiden iaf..

Hellre skitbetyg än att du hoppar av och inte får nånexamen.

Jag hade skitbetyg i gymnasiet, men gick klart alla tre år iaf..

och det har ju gått rätt hyfsat för mig trots skitbetyg... ;-)

Puss!!

2010-12-01 @ 22:29:38
URL: http://ullismelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0