skola

idag har jag för ovanlighetens skull vart i skolan. passade på att prata med syv också. vi har kommit fram till 3st alternativ. antingen hoppar jag av, fortsätter som jag gör nu (fett onödigt för är aldrig här), eller att jag tar bort vissa ämnen så jag bara läser kanske musikal och svenska och kanske nått till. men om jag ska göra det måste jag skaffa ett till jobb eller nått. hon skulle i alla fall prata med min mentor så ska vi ha ett möte senare då vi ska bestämma hur vi ska göra. har inte bestämt själv hur jag känner så får se hur det blir.
Slutar om en stund och då ska jag åka till tibble och kolla på tibble vs åva kampen. sen måste jag hem och tvätta och packa. imorgon bitti flyger jag till norge för att träffa sara sen åker vi till polen där ifrån. ska bli så skönt att komma bort, vi ska bara ta det lugnt, shoppa och dricka öl, såklart! jag behöver fan det! har så mycket att tänka på just nu att det är helt sjukt. orkar inte bry mig, den här helgen ska jag leva livet!

it would be much easier if I knew what I wanted


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0