Back on track

Har varit ganska dålig på uppdateringen nu men det är för att jag har varit sjuk, sen självklart för att det är OS. Har legat hemma sen i tisdags helt deckad med feber och en jätte förkylning. Inte så kul! Det är ju bara tur att det är OS nu för annars hade jag blivit helt tokig! Nu mår jag i alla fall mycket bättre. Är dock väldigt rastlös har legat framför tvn i nästan en vecka och nu kommer jag ingen stans. Vill ut och leva loppan, eller ja i alla fall träffa lite kompisar. Men nej, för nu ska det komma en jävla massa snö så man typ blir insnöad. Hatar snö! Jag är så fruktansvärt trött på snö nu, det får faktiskt räcka. Snöa kan  det göra vid jul och nyår men fan inte nu! Man kan ju tro att det är en ny istid på gång?! Hur som helst är det som sagt tur att det är OS nu.

Men påtal om OS, fan vad mycket det är som har hänt. Och med det menar jag alla "olyckor".
Först den där rodelåkaren Nodar Kumaritashvili som dog, sen Petra Majdic som föll ner i ett hål på uppvärmnigen inför sprinten, sen släppte dom iväg bl a Anna-Karin Olofsson Zidek för sent, Anja Perssons krasch, Patrik Järbyns krasch, och då har jag väl inte ens tagit upp allt. Man kan ju inte direkt säga att OS 2010 har fått den där drömstarten precis. Men medaljer har Sverige i alla fall tagit och det är ju bra och fler ska det bli. Hoppas jag.

Love it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0