God natt..

Nu ska jag snart gå och lägga mig, sitter brevid mamma i soffan som naturligtvis har somnat. Varför blir jag inte förvånad att hon somnat? Jo det kan ju bero på att hon gör det varje kväll, man blir typ förvånad hon hon går och lägger sig i sängen... HAHA! Men jag GILLART! Hon är så söt när hon ligger på soffan, sen när man försöker väcka henne och säga åt henne att gå och lägga sig i sängen så börjar hon jämt att mumla om saker hon drömt om.. Lika kul varje gång. ( : Imorgon är det spinning på njoy och det kommer att bli så sjukt jobbigt! Jag blir trött bara jag tänker på det, men samtidigt som det är skit jobbigt så är det ändå väldigt skönt. Efter känns det alltid som om man gått ner en massa kilon, men icke då..
Ute träningen gick btw bra lite kallt i början men det gick över efter ett tag. Efter träningen började jag och Kim hoppa i snödrivorna längst planen, as roligt! Vi hoppade först på rumpan och då var även Madde med, sen dök jag med huvudet först, sen gjorde jag ett magplask. Sedan sprang jag och Kim i snödrivan ända fram till omklädningsrummet och fy det var ju rena rama fysen ju. Blev tröttare då än vad jag blivit någon gång under träningen. :P haha.
Nej nu ska jag gå och sova, det är ju en ny dag imorgon.  Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0