Hatar kylan!

Idag skulle vi ha spelat fotbollsmatch mot Stuvsta, ute. Jag var as taggad eftersom jag inte tränat sen i måndags förra veckan. Eftersom jag var uppe tidigt och kollade på Sverige Finland i morse så tog jag en powernap fram mot lunch för att vara ut vilad till matchen. När jag vaknar vid kanske halv ett har jag fått ett sms av min tränare. Matchen är inställd för att Stuvsta tycker att det är för kallt, i och för sig var det kanske -20 grader, men vafan. Man får väl springa sig varm.

Om 4 veckor åker vi till Holland, exakt 30 dagar. Jag är helt jävla över taggad. Och 4 veckor går ju ganska fort, jag menar nästa vecka är det lov och efter det är det 3 hela veckor kvar. Snart måste man ju börja packa, eller?! Fan vad kul det ska bli!





Ni är så jävla starka, fortsätt kämpa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0