Hej igen!

Jag har nog aldrig uppdaterat så här många gånger på en sån kort tid. Men har man inget liv som jag så blir det lätt så. Jag har inte vart i skolan idag så har istället vart ner till tvättstugan och tvättat alla underkläder och några av mammas tröjor. Ska snart gå ner till Liza, mamma ska köra henne till läkaren sen ska vi åka och hämta världens sötaste från dagis, för Emma har sjukgymnast idag. Sen måste jag hem och skriva ihop min marknadsundersökning, och så måste jag göra en ledarintervju, KUL! Nu måste jag kila.. Heeråååå!




Schnyggaaa!



Hon är så söt när hon ska vara som moster! ♥

Kommentarer
Postat av: Melker

Ja, herregud vad du uppdaterar... hänger ju knappt med nu.. ;-)

Puss

2010-02-03 @ 11:14:36
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: mimmi

hahaha, ja jag måste ju skriva lite för kim också. eftersom att hon uppdaterar så mycket :P

puss

2010-02-03 @ 14:58:32
URL: http://fotbollsfreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0