Helt ok kväll!

I går var det 18 års fest för Johanna och Anna i hönshuset. Det var ganska kul actually. När jag, Linda och Lisa kom dit blev vi ganska otaggade för vi hade sagt att vi inte orkade med om det skulle vara så där skrikigt som det kan vara ibland. Efter vi sagt det så öppnas dörren och vi hör hur alla bara står och skriker. Inte så kul. Men sen var det inte så skrikigt resten av kvällen. Det är klart att folk var högljuda men sånt får man räkna med, antar jag. Jag, Linda och Lisa satt mest och snackade i början av kvällen och körde "grodan", as kul! Sen taggade jag och Linda som fan till vårt träningsläger i Holland. Då är det fan grodan som gäller! Am i right?! :D

Vid två tiden var alla tvungen att dra för sen får man inte vara högljuda längre, typ. Och sen blev det också ett bråk mellan några killar så blev lite dålig stämning. Men det var ändå en ganska kul kväll för det var många där som man inte hade sett på länge. Efter festen drog jag hem till Therese (hon och Kim hade kommit senare under kvällen) och slaggade. Väldigt spontant, men det är ju mitt andra hem så det var inga konstigheter. HAHA!

Idag mår jag väl som jag förtjänar. Pappa och mamma hämtade mig från Therese och då mådde jag ganska piss. Och då skulle mamma åka runt halva Sverige för att hitta några speciella nötter. Inte kul!
När jag äntligen kom hem la jag mig i soffan och kollade lite på OS invigningen, as coolt och väldigt mäktigt, sen sov jag i kanske 3 timmar? ( : Nu mår jag i alla fall bättre. Ska kolla på fotboll och sedan är det OS som gäller. Ska bara ta det lugnt ikväll framför tvn med en påse godis i knät och lite cola, jammi!




Jag, Linda och Mathilda innan vi alla deckade.... eller inte ; )




Kommentarer
Postat av: Anonym

okey...bra att kvällen flöt på, nice

2010-02-14 @ 08:33:23
Postat av: Lenda.

hahaha ojojoj vad vi deckade mimmi!

2010-02-14 @ 23:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0