Löfte

Du gav mig ett löfte,
ett löfte du låvade att hålla.
Att aldrig lämna mig, aldrig.
Du gav mig ett löfte,
att alltid komma tillbaka.
Du visste att jag var rädd men
ändå lämnade du mig i mörkret.
Du sa till döden, din för evigt.
Du skulle alltid vara vid min sida
och vara hos mig när jag kände mig ensam.
Nu är jag ensam, vart är du?
Du sa att det alltid skulle vara vi två,
du skulle alltid finnas där för mig.
Du fick din chans.
Du gav mig ett löfte,
ett löfte du inte kunde hålla.




Dikt jag hitta som jag skrev i 9an. ( :

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och försöka läsa lite i min bok, "När jag hör din röst".
Twilight you know, grym bok! Sen ska jag sova är ganska trött för var upp och jobbade
med pappa i morse klockan kvart över 6... Stört jobbigt!!
Måste vara utvilad till i morgon kväll för då är det party all night long, ska på 18års fest hos Anna och Johanna. Taggat!!

God natt!


Äiti olet paras, rakastan sinua!


Kommentarer
Postat av: mamma

= ) den kommer jag i håg.... tack för dom vackra orden på finska...kiitos kiitos puss puss

2010-02-12 @ 01:26:11
URL: http://mormoranne.blogg.se/
Postat av: Melker

Hihi, ja vi kan nog få till ett lån av New Moon.. ska bara checka att jag lyckats bränna ut den på skivan och så ska jag se den med Felix på lördag.

Sen kan du låna den om du vill!

Puss!

2010-02-12 @ 08:23:59
URL: http://ullismelin.blogg.se/
Postat av: melker igen...

vilken fin dikt förresten..! <3

2010-02-12 @ 08:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0