Nu får det vara nog!

Ja, nu får det faktiskt vara nog med snö. Jag är så trött på det kalla och blåsiga vädret. Det är så tråkigt att vakna upp på morgonen och sedan gå ut i snöstorm. Ge mig sommar! Fatta skönt att bara kunna gå ut i tröja utan att frysa. Det har ju blivit lite varmare nu i och för sig, gämfört med förut men det är ju inget att hnga i julgran. Det är fortfarande minusgrader och svin kallt.

Snart ska jag åka hem med mamma när hon slutar och då ska jag direkt gå ner till Liza som ska klippa mig (bara topparna), sen måste jag faktiskt plugga. Har eng. glosor och massor i företagsekonomin som måste bli klart helst till imorgon. Lär ju hända!  Eller ska jag säga lär ju hinna.

Ikväll är det core som gäller, taggar redan. Fan vad muskler jag ska bygga. Satsar på beach 2012, eller nej då ska ju jorden gå under så får ta att skynda på lite. HAHA!
See yah!




Spanien 09 med laget!



Chill med brudsen 09 <3


Kommentarer
Postat av: anne

Härliga sommar längtar såå.... men den är snart här...puss på dej....

2010-02-08 @ 16:30:05
URL: http://mormoranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0