Vackert..

Idag var begravningen för L och gud vad fint det var. Det var så mycket folk att det knappt fick plats i kyrkan. Det var folk som fick stå upp längst bak och några fick gå upp och sitta. Det var nog drygt 200 pers där, om ens det.

En kvinna till mig utanför kyrkan, innan begravningen:


K: Vet du var det är här idag?
J: Ja.. det är begravning...
K: Okej, är det någon kändis eller nått??
J: Nää, det är det inte någon kändis..
K: Okej, tänkte bara för att det är så mycket bilar och folk..
J: Nej, han var bara väldigt omtyckt...


Och då kan ni ju bara tänka er hur mycket folk det var... Men hur som helst, det var i alla fall jätte vackert och väldigt känslosamt. Det var många vackra blommor och mycket kärlek.

Nu ska jag kolla klart på "Biggest loser" sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på pippi långstrump, ska försöka sova ganska tidigt så jag orkar gå till skolan imorgon. Kanska åker till tibble imorgon också till 13:37 när klockorna ska ringa, vi får se.


Kommentarer
Postat av: Bodil

Puss och kram

2010-02-09 @ 21:41:44
URL: http://bodilb.blogg.se/
Postat av: anne

ja vackert och närmare 300 än 200.... puss

2010-02-09 @ 22:15:38
URL: http://mormoranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0