Trött.

Idag är jag bara as trött, orkar inte göra någonting alls. Ser inte fram emot "coren" ikväll. Vi kanske skulle basta och så efter men jag vet inte hur det blir, skulle vara bra för har en sån ryggvärk. Sen måste jag hem och städa lite snabbt i rummet sen ska jag sova. Kanske kollar lite på "Tsatsiki-vänner föralltid" innan Johnblund kommer på besök. Vi får se hur det blir. Kommer troligtvis att decka när jag kommer hem ändå så.

Igår fyllde mamma år. Det kom ganska mycket folk och mycket det vart en trevlig kväll. Mamma bjöd på tacos och sedan lite fika. Själv åt jag två tacosar igår och sen två idag, haha. Det är ju bara för gott!  Skulle kunna leva på tacos, i alla fall ett tag. Btw så blir det tacos igen antingen på fredag eller lördag med några tjejkompisar. NAAAAAAAAAAJS!!

Det är nu bara 28 dagar kvar till Holland!!

Ha det gött!




Syskonbild från igår, LOVE YOU LONG TIME!

Kommentarer
Postat av: mamma

MINA VACKRA BARN....3 AV DOM....ÄLSKAR ER PUSS OCH KRAM...

2010-02-24 @ 21:09:11
URL: http://mormoranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0