Helgen..

I fredags var jag hemma hos Therese på middag. Det var Hassan som lagat maten och fy farao vad gott det var. Vi käkade lax och potatis med sås, och till efterrätt blev det blåbärspaj men viniljsås, MUMS! ( : Efter maten kollade vi lite på " Let´s Dance" och sedan gick vi upp på tessans rum för att göra oss lite i ordning. Vi tod ett varsit glas vin och gjorde oss långsamt i ordning. Ett  glas vin till och en öl senare sprang vi ner till bussen som gick 00.09 mot kyrkbyn. Vi skulle träffa Sandra men vi vet inte vart hon tog vägen, så det blev att vi hamnade hos Johan. Det vart ju en ganska så rolig kväll även fast det vart ganska spontant, men vi gillart!

Igår var jag Therese, Amanda och Persson och såg "Snabba Cash" på bio. Den var faktiskt helt okej, men jag gillar inte slutet för man får typ komma på sin egna teori om vad som händer sen. Lite jobbigt. Efter bion åkte jag och Amanda med hem till Persson för att hälsa på Zlatan Sofies nya kattunge, as söt! Sen åkte vi direkt och kollade på Eriks hockey match. Sen slappade jag bara, somnade på soffan och vaknade i morse vid typ sju och stängde av tvn och gick och la mig i sängen.
Idag har jag också bara slappat, inte gjort någonting alls mer en att ligga framför tvn, haha! Eller jo jag har kollat in spel schemat inför cupen nästa helg och kollat lite på bilder på träningsanläggningn i Holland som vi ska till i mars. Nu ska jag fortsätta att kolla på Wallander, sen ska jag duscha.





Hit ska vi på träningsläger, inte så bra bild kanske men det                                                      
var den ända bra som fanns. ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0