Barnvakts jobb.

Äntligen är det helg igen och den 25e börjar närma sig.. Idag/igår hade jag två prov, matte och svenska. Matteprovet gick åt helvete och svenska gick väl helt okej. Efter  skolan var det bara till att åka hem, andas och sen åka igen. Var och träffade en familj idag som jag kanske ska vara barnvakt åt. Barnen var jätte söta och mamman var hur trevlig som helst, pappan jobbade. Ska eventuellt dit redan på tisdag och visa vilken rolig och snäll barnvakt jag är men det är inte säkert än. Familjen var i alla fall trevlig och bra, så jag hopppas att jag får chansen att bli deras barnvakt!

Senare på kvällen hade vi match mot Spånga och vi vann med 2-0. Igentligen borde vi ha gjort fler mål men vi hade det lite svårt att få in den där jävla bollen i mål, speciellt jag. Fy fan vad dålig jag var! Hade flera lägen som jag normalt borde göra mål på men, inte då. Fy fan!
När matchen var slut åkte jag och mamma och handlade lite snacks och sen åkte vi hem. Ida, Lina och Linda kom på besök så vi spelade lite "yatzy" och "mini eller maxi" och gick nog upp nått kilo efter allt snacks. Men vad ska man göra. Kul var det. Gott var det.


S M I L E !  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0