Holland 25/3-29/3 2010

I går kom vi hem från Holland. Shit vad kul vi har haft! Men fan vad fort det gick. Vill åka dit igen, göra allt igen och njuta ännu mer. Tänkte sammanfatta tiden i Holland lite kort. Har inte laddat upp alla mina bilder på datan än så lägger upp det senare.

Torsdag- Vi kommer till hotellet ca tolv. Fick våra rum, tog ett bloss gick och åt lunch. Efter lunchen bytte vi till svalare kläder, gick ut för att hitta till en mataffär men det gick åt helvete. När vi gått i kanske 30 min går vi in på ett kaffé och frågar efter vägen till en affär och då visar han åt det hållet vi kom från och säger att vi ska gå tillbaka hela vägen vi gått plus kanske 1,5 km till, KUL! Vi hittade i alla fall en shell shop som vi kunde köpa en cola i så det fick duga för stunden. Sen var det träning vid halv fyra till fem, efter det gick jag tessan och elli och gymmade en kort stund mest för att kolla hur det var och så, sen middag vid sex. Efter middagen tog vi bussen till stan, vi hittade väldigt många roliga affärer och köpte lite saker. Sen satte vi oss på en krog och chillade lite. Åker hem till hotellet gör inget speciellt, går och sover.
Fredag- Vi går upp vid kvart över sju för att sedan halv åtta ta en 30 min promenad med Suss. Vid åtta är det frukost, första träningen den dagen började halv tio. Efter det chillade vi bara fram till lunchen, sen spelade vi match mot Stuvsta, sen middag. Sen gick vi till "netto" och handlade och sen gick vi ut på stan.
Lördag- Upp tidigt promenerade innan frukost, tog en powernap innan första träningen, efter träningen var det lunch sen kollade vi runt lite i området, träning igen men då var det lekträning. Vi blev indelade i lag och hade typ 5 kamp. Under träningen skulle John utse en vinnare (typ bästa prestation) som skulle vinna en dejt med honom (som skulle få sim mat betald senare på kvällen då vi skulle ut på stan och äta). Efter andra "grenen" snubblar Linda och stämplar mig på mitt "friska" knä och halkar och snurrar lite så jag trodde att jag skulle kräkas av smärta. Men jag lindade knät mellan grenarna och bet ihop. Självklart så vann jag ju då också dejten men John för att jag gjort det bästa av situationen och krigat. I fem kampen låg mitt lag sist tävlingen igenom till sista grenen, då var vi grymma och tog oss upp till andra plats. Senare åkte vi till stan hela gänget och satte oss på en krog. Det var fett god mat där, tog en hamburgare med pompa, jävligt gott! Och en corona och en smirnoff till det, mycket bra! Tränarna åkte hem tidigare än oss andra så vi stannade kvar på samma ställe och hade det mysigt och pratade. Vi åkte hem fram mot 11 halv 12 tiden och tänkte fortsätta lite på rummet men alla vart otaggade och gick typ och la sig så jag Linda och Tessan gick ner till baren på hotellet och träffade några killar som vi sedan följde med till deras hotell. Dom bodde på ett "budget hotell" som låg i en annan byggnad på samma ställe. Vi sa klockan typ halv ett att vi endast skulle vara där i max 30 min, vi kom hem halv fyra typ. Men fan vad äckligt hotell, det var det värsta jag sett, men killarna var sköna så kul hade vi i alla fall!
Söndag-
Upp tidigt till frukosten. På första träningen fick jag stå i gymmet med Suss eftersom jag fortfarande hade ont i knät eftfer ett tag kom också Emmy ner. Efter lunchen gick nästan alla för att handla till kvällen på netto men när dom första kommer fram skickar dom ett sms och säger att det är stängt så jag Ida Lina och Linda fortsatte att gå till stan. Där träffade vi också Kim Ellen och Tessan. Vi handlade lite saker och gick sedan hem till hotellet. Sen var det träning igen men på den spelade vi bara mot varandra. Jag var inte med i slutet så jag fick vila mitt knä. Efter middagen gick vi upp till ett konferensrum och lekte lite. Alla rummen stod för en varsin aktivitet. Efter det gjorde Emmy, Hanna, Jessika och Annika deras dans dom var tvugna att göra (eftersom dom blev inkilda). Så jävla skön! Dom gjorde bland annat en "lap-dance" på John.  Sen fick ledarna gå och vi fortsatte med inkilningen. Vi ställde en massa olika frågor om laget och allmänt roliga. Det var as kul att se vad alla svarade. Efter frågorna gick vi till rummet och festade vidare. Vid kanske halv ett hade de flesta gått och lagt sig så då var det bara jag, Kim, Linda, Ellen, Emmy, Lina och Elli som var vakna så vi gick ner till lobbyn och satt där för att inte väcka dom andra. Vad som hände där nere får ni ringa hotllet och fråga om ni får titta på övervakningskameran eller så kan ni ju leta på youtube, om Andre (as skön snubbe som jobbade på hotellet) såg det som hände och valde att lägga upp det som b-porr....hahahahaha..
Måndag-
Upp fem i sex ställde väskorna i lobbyn, åt frukost kl sex, satte oss på bussen till flyget i Tyskland. Jätte bakis var jag, sov nästan hela resan hem.

Jävlar vad kul vi har haft, och vad sjuka saker vi har gjort! :D Lägger som sagt upp bilder senare när jag orkat ladda upp dom på datan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0