Looooov!

Det här veckan så är vi lediga för vi har lov, jävligt skönt och väldigt efterlängtat! Har inte gjort sådär jätte mycket än så länge, har mest vart med Therese och några. Har inget direkt planerat under lovet ska bara ta det lugnt, träna och vara med alla som vill vara med mig. Haha. Alltså typ alla jag känner. Eller?!

I måndags såg jag och några kompisar "The uninvited". Den var as grym men ganska läskig men vafan det ska den ju vara. Men det är verkligen en film jag rekomenderar att se! Sjukt bra!
Sen igår såg vi också en skräckis som var norsk. "Kallt byte" hette den och den var också ganska bra men väldigt obehaglig. Det var lite jobbigt att den var norsk för då blev det hela ännu mer äcklig. Men det roliga är att hur äcklig den än kunde vara ibland så satt jag och garvade åt Kim i typ 30 min. Det var en scen när det hände nått plötsligt och då SKREK Kim as högt och som en brud. Och för dom som känner Kim är det verkligen inte likt henne att ta den tonen. Haha. Hon är mer den där bruden som skriker som en man, så ni kan ju bara tänka er hur jävla kul det var. Skrattade så mycket att jag satt där och grät. Hur kul som helst! Hur som helst. The uninvited måste ni se, och Kallt byte om ni vågar. Haha nej så äcklig var den faktiskt inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0