Har tråkigt.. :P

SENASTE:

Dryck:
Öl.

Telefonsamtalet: Morsan.

SMS: Linda.

Sång du lyssnade på: The Coral - Dreaming of you.

Gången du grät: Måndags åt Kim.

Ångrat något: Vet inte..

Varit deprimerad: Nej.

Varit så trött att du somnat sittandes: Många gånger!


ÅR 2009 HAR DU:

Lärt känna en ny person: Ja ganska många :)

Fått ditt hjärta krossat: Nej.

Skrattat så att du har börjat gråta: För mycket.

Träffat någon som förändrat ditt liv: Kanske?!

Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja.

Fått reda på att någon har pratat om dig: Inte vad jag kan minnas.

Pussat någon: Såklart!

BLANDAT:

Hur många barn vill du ha: Massor!

Har du några husdjur: Hund, Wilma <3

Vill du ändra ditt namn: Orkar inte.

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hoppade runt på kryckor?!

Vilken tid vaknade du idag: 12.30

Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? Icke.

Senaste gången du träffade din pappa: Måndags tror jag.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ändlöst med pengar vore najs!

Vad lyssnar du på just nu: Inget.

Vad gör dig irriterad just nu: Att jag bara har en cigg kvar :P


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Säg inget till mamma bra, haha!

Tappat glasögon eller linser: Jag har perfekt syn..

Krossat någons hjärta: I 7an tror jag :(

Har någon krossat ditt hjärta: Yes.

Har du blivit arresterad: Aldrig, jag är en duktig flicka!

Dissat någon: Haha, ja.

Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej, hahaha!



SVARA ÄRLIGT:

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, självklart! Hatar otrohet!

Vad kan du verkligen inte leva utan: Familj, vänner, fotboll.

Vad är det bästa du vet? Fotboll är min drog.

Vad/vem skulle du kunna dö för? Min familj utan tvekan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0