Vår

Våren är påväg. Nu har det varit jätte fint väder i två dagar i rad och jag hoppas att det förblir så. Börjar det snöa igen så vet jag inte vad jag gör. Det är så skönt att se alla istappar som droppar och det bästa av allt är att det inte är så jäkla kallt som det var ett tag. Snart kan man börja gå med vårjackan utan frysa stjärten av sig när man går ut. Mycket bra!





_______________________________________________________________________________________




I know it's tough, but you will get through this together. ♥

Kommentarer
Postat av: Bodil

Det snöade på Nortull i förmiddags, jag var färdig

att öppna fönstren och skrika högt utöver hela

Sveaplan, men så slutade det. Thank God.

2010-03-12 @ 14:52:28
URL: http://bodilb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0