älskar vädret!

Den här veckan har vart helt underbar, än så länge. Det är as varmt, jag har haft allmänt roligt och det gick bra hos barnvakts grejen jag var på. Har legat vid "fontänen" i centrum med therese och käkat vindruvor å solat, verry good man! OCH tro det eller ej men lite färg har jag fan fått!! ;)

Idag hade vi hål timme i skolan så då gick jag cissi och dalia och köpte en glass och satte oss i gräset på skolgården. Vi satt där i typ en timma och lyssnade på musik och bara chillade, jävligt skönt. Sen bar det hemåt för att plugga och laga mat. Sen träning, det gick sämst! Har fortfarande lite ont i foten så vi får se hur det går på matchen på lördag mot Skå. Vi ska fan vinna. Finns inget annat!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0