Heii

Den här veckan är jag barnvakt åt Danielle för Emma har nyligen opererat sitt knä. Varje gång jag ska lägga Danielle så ska hon kolla på Nalle Puh och heffaklumpen och jag börjar verkligen att tröttna på den. Snart kan jag hela filmen utantill precis som hon själv. Jag försöker få henne att variera lite men pippi men då säger hon bara, nej heffakulmpen! Det är ju tur att hon är söt i alla fall!

Idag var jag, kim, tessan och ida inne på coop för att köpa lite gott. Kim och tessan går i förväg sen ser dom två mongon som kommer åkandes på varsin sparkcykel. Ja det var jag och ida det. Det var fan fett kul och vilket jäkla glid det var där inne. Sen åkte vi till skavlöten och träffade persson, amanda och en annan ida och hade det lite mysigt. Nu ska jag dricka upp min mjölk, borsta tänderna sen sova. Ska upp tidigt imorgon och kanske cykla lite med Danielle sen baka, gräva på framsidan och städa, kuuuuul.

 
                                      
Hej mongo! ps. fett snigg bild på mig, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0