jag glömmer aldrig bort vad du gjort

är totalt mörbultad. på matchen i går sprang målvakten rakt in i mig när jag gick upp i en nickduell. började hyperventilera och blev typ svimmfärdig. dom fick frispark konstigt nog. kände då att jag fick ont i min stortå och idag är den stor som ett hus och alldeles blå, är öm runt halsen, ont i höften och ryggen, känner mig som en gammal kärring. vi tog i alla fall tre pinnar.
visste på morgonen redan när jag vaknat att han var på dåligt humör. tänkte säga åt han att stanna hemma men pallade inte tjafs så tog lite frukost och gick till tåget. och som jag kännt på mig redan innan blev det tjafs på matchen. det värsta är att de blev bråk mellan han och en gammal lagkamrats bror. som nu spelade i andra laget. vår tränare hade hört allt och bad att få prata med han på träningen imorgon. skickade ett sms till vår tränare och bad om ursäkt men har inte fått svar så vet inte om han sett.
jag vill ställa ett utlimatum, vi eller alkoholen, men vågar inte, jag är feg. vill bara att han ska fatta så jag slipper.
vill inte behöva bli tårögd varje gång jag tänker på vad du är. vill skryta.
För varje dag som går, utan att du tar tag i ditt liv sjunker jag till botten, ser du ens att jag håller på att drunkna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0