need to sleep

har nu suttit på jobbet i över två timmar nu och öppnade kassan för ca 30 min sen. känner att det kommer bli en lång dag idag. har dessutom sovit as dåligt inatt. somnade vid kanske tre i natt och gick upp 05.15.. kommer vara helt sänkt senare idag.

kunde inte somna igår kväll. var sjukt trött hela dagen men när jag väl gick och la mig gick det inte att sova. tusentals tankar snurrade i skallen så kunde inte slappna av ordentligt. var rätt opigg imorse med andra ord. ska nu jobba till kl15.00 sen ska jag träffa Linda i tbc. ska för övrigt inte träna idag, eller ska gå ner och köra styrka för kan inte ha på mig skor ordentligt pga tån. har även fortfarande ont i nacke/hals.

ska återgå till jobb nu finns säkert nått att göra. annars får jag hitta på nått så jag inte somnar.

Att le betyder inte alltid att du är glad, utan att du är stark nog att le även när det gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0