jul&nyår

i vår familj firade vi julafton den 21/12 då Danielle frade jul med stefan den 24e. vi samlades allihopa hemma hos oss och käkade massor av julmat och självklart var tomten på besök. visst var det jätte mysigt och trevligt men när det väl var julafton var det ju skit tråkigt.  eller  ja det känndes liksom inte direkt som julafton. slutade med att jag och kim åkte hem till persson.
att fira det nyår för min del vart inte heller som jag tänkt mig. låg hemma med halsfluss.. ska hålla mig inne så mycket som möjligt den här veckan för har cup nästa helg. men i alla fall, nyår. jag och danielle som också är sjuk låg på soffan i princip hela dagen. piggnade till senare vid middagen så det blev ju endel mat och dryk ändå. entrecote, potatis, hummer, räkor, ben&jerrys, vin,  drink och självklart skumpa, så  det var inte så faligt att fira hemma ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0